12.12.09

Arsen Dedić - Kino "Sloboda"


Arsen Dedić - Kino "Sloboda"  (1987)

1. Parobrod Rex (4:17)
2. Original soundtrack (Amando mio) (2:55)
3. Plavi anđeo (3:33)
4. Companera (3:56)
5. Čisti, bijeli snijeg (3:39)
6. Tko stoji iza mene (2:48)
7. Automati (3:09)
8. Otkako te ne volim (3:40)
9. Napudraj nos (2:35)
10. Provincijski kino (3:16)
11. Završni song (2:19)
===============

===========
KINO “SLOBODA”
===========
Original Soundtrack
(Amando mio)

Duge šetnje poslije kina,
Film "Zmajevo sjeme",
Razgovori o ženama,
Političke teme.
Sve što nam je mutna rijeka
Vremena odnijela,
Sve to drži na programu
Hotelska kapela.

Amado mio, love me forever
And let forever begin tonight.

Uzdrhtalo ljetno veče
I čekanje broda,
Rita Hayworth kao Gilda
U kinu "Sloboda".
Moja prva cigareta,
Prva čaša vina,
Original soundtrack
Nježnih godina.

Amado mio, love me forever
And let forever begin tonight.

Ona pustoš zimskog grada
Poslije kazališta,
U domaćim filmovima
O tom nema ništa.
Male mjesne ljepotice,
A naša slaba tijela,
Sve to drži na programu
Hotelska kapela.

Amado mio, love me forever

And let forever begin tonight...

 

Arsen Dedić je hrvatski književnik, pjesnik, skladatelj i pjevač.


Nema komentara: