3.12.17

Oko - Sakrij se u mene







Oko - Sakrij se u mene (1997)


01. Treba mi ljubav tvoja 4:57
02. Kad si blizu 3:24
03. Opusti se 4:36
04. Ti razumiješ sve 3:43
05. Obična greška 5:38
06. Smijeh mi vrati moj (odlazim) 4:45
07. Tijelom mi povij rane 4:12
08. Zabranjena kretanja 3:46
09. Sakrij se u mene 3:48
10. Beskrajna tama očiju 5:22
11. Novi dan 5:54

Ismet Kurtović - vokal, gitara, flauta
Davor Senčar - vokal, gitara*
Marko Kasović - bas gitara
Davor Trošelj - bubnjevi
Tomislav Gregurić - klavijature,vokal

Vili Ileković - bas gitara
Dražen Kovač - bubnjevi
Gordan Dorvak-Dorfi - bubnjevi









OKO je grupa iza čijeg imena stoji Ismet Kurtović (ex DRUGI NAČIN, NEPOČIN)

DRUGI NAČIN je osnovan u Zagrebu, Hrvatska a članovi grupe su bili
Branko Požgajec (vokal, klavijature, flauta), Halil Mekić (gitara),
Željko Mikulčić (bas)
Ismet Kurtović (vokal, flauta, gitara)

Na kraju 1976 grupa se razilazi, pa Kurtović i Mekić formiraju kratkotrajnu
grupu "Nepočin" NEPOČIN koji je izdao samo jedan album „Svijet po kojem gazim“

Dvadesetak godina poslije "Nepočin - Svijet po kojem gazim"
Ismet Kurtović s par iskusnih muzičara po imenom OKO
objavljuje "Sakrij se u mene".
Dvije pjesme; "Beskrajna tama očiju" i "Novi dan" u novoj izvedbi
su iz perioda "Nepočin - Svijet po kojem gazim"

*Davor Senčar - Senči,(1959. - 2011.) gitarist grupa Legija, Drugi način, Oko
iznenada je preminuo 22. listopada u 53. godini života.


======

Nema komentara: