10.3.10

Prljavo Kazalište - Crno bijeli svijet



Prljavo Kazalište - Crno bijeli svijet (1980)
CD @320 kbs /Covers/ rock

01 Crno bijeli svijet
02 Moderna djevojka
03 Nove cipele
04 Nedjeljom ujutro
05 Neka te ništa ne brine
06 Zagreb
07 17 ti je godina tek
08 Neki moji prijatelji
09 Sam
10 Mi plešemo



Crno bijeli svijet je drugi studijski album Prljavog Kazališta
Nakon što je objavljen album iz sastava radi razmirica odlazi Davorin Bogović.

==================
CRNO BIJELI SVIJET 
===================

Crno bijeli svijet


Moje ime je Davorin Bogović
a ovo sve oko mene
to je crno bijeli svijet

Crno bijeli svijet
Crno bijeli svijet
Crno bijeli svijet

Crno bijeli televizori
rijetki noćni tramvaji
moja bijela djevojka
uvozni ekskluzivni programi
mama, tata, pas i kravata
vata, vata, vata

Crno bijeli svijet...


Prljavo Kazalište je nastalo 1977. u zagrebačkom predgrađu Dubrava
pod snažnim uticajem panka. Ime grupe potiče od jedne epizode stripa Alan Ford,
kada članovi družine T.N.T. dolaze u kazalište nazvano "Prljavo kazalište".


Nema komentara: