25.3.13

Arsen Dedić - Čovjek kao ja


Arsen Dedić - Čovjek kao ja (1969)
CD @320 kbs /Covers/pop

01. Bit ćeš uvijek moja

02. Čovjek i pas
03. Čovjek kao ja
04. Kod dvije lipe
05. Kuća pored mora
06. Moderato cantabile
07. Moj brat
08. Odabrat ćes gore
09. Pusti neka spava
10. Sandra
11. Sanjam te
12. Stara pjesma
13. Sve što znaš o meni
14. Večeras

===============
  
===============

MODERATO CANTABILE

Rijeka donosi jesen
dugo umire grad
i u nama toliko ljeta
mi smo siročad svijeta

Reci da li ćeš noćas
moći ostavit sve
svoju kuću, navike, ljude
i poći a ne znati gdje

Neka svi mržnjom isprate nas
ali draga život čeka sad je čas
čitav svijet bit će tvoj novi dom
neka kažu avantura je to

Nikad žaliti nećeš
svoje stvari, ime ni grad
i u hladnoj sobi hotela
bit ćeš slobodna sad

Neka svi mržnjom isprate nas
ali draga život čeka sad je čas
čitav svijet bit će tvoj novi dom
neka kažu avantura je to

Duga očajna kiša
magla zastire zrak
nekim putem tijesno kroz jesen
nas će odvesti vlak

 

Arsen Dedić je hrvatski književnik, pjesnik, skladatelj i pjevač.


 


Nema komentara: