3.1.13

Prljavo Kazalište - Zaustavite zemlju

Prljavo Kazalište - Zaustavite zemlju (1988)
CD @320 kbs /Covers /Rock

01. Zaustavite zemlju  (3:35)
02. Bježi ptico od mene  (3:07)
03. Mojoj majci (Ruža hrvatska) (5:10)
04. Marina  (3:29)
05. Moj bijeli labude  (4:49)
06. Prisluškuju nas susjedi   (3:01)
07. Slaži mi    (4:45)
08. 449 (Svaki put kad odlaziš)  (5:54)
09. Budala malena  (3:04)
10. Vlakovi  (3:54)

Članovi grupe:
Jasenko Houra
Mladen Mac
Marijan Brkić
Tihomir Fileš
Nino Hrastek



===================
ZAUSTAVITE ZEMLJU 
===================
Mojoj majci (Ruža hrvatska)

U njenu sobu, uđem tiho
tiho baš, na prstima
Bojim se, da ne zalupim glasno vratima
zaspala je zadnja ruža hrvatska

I tek sad, kad te nema
tko će jutrom, da me budi
I tek sad, kad te nema dobro znam
ti si bila zadnja ruža hrvatska

Ružo, moja Ružice
sve sam suze isplak'o, noću zbog tebe

I kako sad, ovako sam
protiv tuge i oluje
Kad smo bili, kao prsta dva
prsta dva jedne ruke


Prljavo Kazalište je nastalo 1977. u zagrebačkom predgrađu Dubrava pod snažnim uticajem panka. Ime grupe potiče od jedne epizode stripa Alan Ford, kada članovi družine T.N.T. dolaze u kazalište nazvano "Prljavo kazalište".

Nema komentara: