23.6.13

Arsen Dedić - Kinoteka



Arsen Dedić - Kinoteka (2002)

01. Život se troši kao kreda (3:02)
02. Kuća za ptice (5:39)
03. Le Meteque (2:41)
04. Spaliti zemlju (2:28)
05. Never more (4:04)
06. Pont neuf (1:59)
07. Mrtvo lišće (3:16)
08. Nisam ti dospio reći (2:41)
09. Paprena (2:11)
10. Posljedni tango u Djevrskama (2:05)
11. Na Balkonu (3:41)
12. Politika i ljubav (2:06)
13. Sve te vodilo k meni (2:41)
=================

========
========

Nism ti dospio reći


Nisam ti dospio reći
Što si mi sve dala,
Sada je ve
ć kasno,
Al' mislim da si znala.

Nisam ti dospio re
ći
Što mi je tvoje tijelo,
Ja sam tražio rije
či,
Ti pripremala jelo.

Nisam ti dospio re
ći, nije bilo vremena,
Da si moje dijete, da si moja žena.
Nisam ti dospio re
ći, takvi su bili sati,
Da si moja sestra, da si moja mati.

Nisam ti dospio re
ći
Ili to nisam znao,
Svjetlost pada u more,
Onda je zastor pao.

Sad sam na pustoj zemlji,
Nered je u duši,
Kiša lije i lije,
Moja se ku
ća ruši.

Nisam ti dospio re
ći, nije bilo vremena,
Da si moje dijete, da si moja žena.
Nisam ti dospio re
ći, takvi su bili sati,
Da si moja sestra, da si moja mati.

Sad sam na pustoj zemlji,
Nered je u duši,
Kiša lije i lije,
Moja se ku
ća ruši.

 

Arsen Dedić je hrvatski književnik, pjesnik, skladatelj i pjevač.


Nema komentara: